瑞士南法 Day 10 part 1 - Gorges du Verdon

12/23/2012 12:53:00 PM conysan 1 Comments

2012年7月9日

數一數原來已經來到旅程第十日,今日開始自駕遊. 一個月前從Auto Europe訂好,VW Golf自動波+0墊底費, 三日共USD264. 不過因為係異地還車要加EUR40,租GPS又要再加EUR40. 有blog友會自備GPS再買歐洲地圖,不過我家中沒有GPS,所以租比較化算. 歐洲好少自動波車,貴過租棍波好多,本來想四月學棍波就可以租棍波車,但團友和媽媽極力反對,怕會衝落山

搭酒店shuttle返機場租車公司. Auto Europe其實係agent,我地向Europcar租車,不過經Auto Europe比較平.如我所料,沒有說好的VW Golf,upgrade了Peugeot 508!! 其實兔仔一向不敢揸大型的車所以才租Golf. 問職員有沒有小一點的車,他很"寸"的說"有呀不過是棍波!" 就是這一句,下次去歐洲前我一定要學識棍波!! 歐洲人的服務當然不及得日本,給我一個停車場地圖和車匙就叫我自己搵,更加冇人教我用GPS. 職員說那部Peugeot 508大大部很舒服,尾箱可以平放兩個29寸行李,後座也很闊落,不過我們只有兩人又怎會用到後排座位呢? 最初開車既時候真係戰戰兢兢,深怕看錯位會括花部車!
今日行程 (google map link)
第一站是Gorges du Verdon,歐洲第一峽谷.由Nice去要上Highway A8,對於在美國揸highway的我不成問題,只係為何開到150km/h仍有好多車爬頭
跟美國一樣,上highway拎ticket,去到exit計錢
約一個半小時就來到Gorges du Verdon
看這部巨車.......
圍繞Gorges du Verdon有兩條路,D952(North Rim)同D71(South Rim),中間就係峽谷,North同South Rim風景都各有精彩,時間許可既話可以行埋連接North/South Rim既D23. 而我地就因為時間關係只係行左South Rim
我沒去過Grand Canyon,所以覺得呢個峽谷已經算很壯觀,只是因為天氣太熱,河流的水不夠多
向另一邊望就見到Lac de Sainte-Croix(聖十字湖)同Provence的薰衣草田
其實Lac de Sainte-Croix是個水塘,建於1971年. 湖的南端有水壩,可作水力發電

天氣炎熱真想跳落水,不過嚴重的時間不足,只係不停的說"佢地游水好似好爽咁~~~"

鄰近Lac de Sainte-Croix係一個名為Moustiers Sainte Marie既小鎮. 小鎮上兩左山中間掛左一粒金色既星星,揸車經過既時候都見到. 本來打算喺度搵間餐廳食午餐,但係所有停車位都爆滿,連停低等既地方都冇,所以揸車兜一圈就要走. 其實Moustiers Sainte Mari既街道同Eze Village有點相似,都係好靚既中世紀小鎮,有機會好想再去


 (網上找到的照片)

Moustiers Sainte Mari官網: http://www.moustiers.eu/spip.php?&lang=en

1 comment:

  1. 我唔認為棍波會衝落山, 開唔慣應該係成日死火
    我今次去法國反面見d 多開得慢. 德國開車仲快.
    原來山頂影落個湖都咁靚!
    我都好想再去!

    ReplyDelete